În cadrul IMSP Institutului de Medicină Urgentă (IMU) continuă programul destinat îmbunătățirii abilităților de comunicare ale angajaților.
În cadrul Departamentului de Primiri Urgente de la IMU, asistenții medicali au participat la un curs de perfecționare în domeniul comunicării. Acest program are ca scop îmbunătățirea interacțiunii cu pacienții și familiile acestora, facilitând astfel o comunicare mai eficientă și empatică în situații adesea stresante.
Acest program constă într-o serie de lecții interactive și exerciții practice care sunt organizate săptămânal, timp de 6 luni, având ca scop principal îmbunătățirea modului de comunicare și a atitudinii între colegi. Este esențial ca fiecare membru al echipei să se simtă susținut și valorizat, iar acest program reprezintă un pas important în această direcție.
Proiectul ”Comunicarea eficientă și colaborarea interdisciplinară” este susținut de directoarea instituției, fiind unul dintre obiectivele principale ale planului de management a dnei Diana Manea.
Programul urmărește să cuprindă nevoile specifice ale fiecărei categorii de personal: medici, registratori, asistente medicale, brancardieri, infirmiere, liftieri, portari, asigurând o abordare personalizată și eficientă, având la bază experiența și certificarea formatorului, Dorina Arsene, purtătoare de cuvânt la IMU, de 5 ani.
Dorina Arsene este specialistă în comunicare, cu o experiență de 20 de ani în domeniul comunicării și 13 ani în domeniul predării cursurilor de comunicare.
Licențiată (în 2007) și masterandă (în 2009) în comunicare și relații publice, USM;
Formator acreditat de Ministerul Educației, România.