ANUNȚ cu privire la inițierea concursului privind ocuparea funcțiilor vacante în cadrul IMSP IMU

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII AL REPUBLICII MOLDOVA

INSTITUŢIA MEDICO-SANITARĂ PUBLICĂ

INSTITUTUL DE MEDICINĂ URGENTĂ

MD - 2004, mun.Chișinău, str.T.Ciorba, nr. 1

Tel: (022) 25 07 04

 

 

ANUNȚ

cu privire la inițierea concursului privind ocuparea funcțiilor vacante

în cadrul Instituției Medico-Sanitare Publice Institutul de Medicină Urgentă

 

În temeiul prevederilor art. 56 alin (1) din Codul Muncii al Republicii Moldova cu modificările și completările ulterioare, conform ordinului Ministerului Sănătății al RM nr.245 din 16 martie 2022 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind angajarea prin concurs a conducătorilor de subdiviziuni în cadrul prestatorilor publici de servicii medicale”, ordinului IMSP IMU nr. 95A din 01/08/2023 "Privind angajarea prin concurs a conducătorilor de subdiviziuni din cadrul IMSP Institutul de Medicină Urgentă", cu sediul în municipiul Chișinău, str. Toma Ciorbă 1, administrația IMSP Institutul de Medicină Urgentă anunță inițierea procedurii de ocupare prin concurs a funcțiilor vacante:

 

  • Șef/Șefă secția Neurologie
  • Șef/Șefă Centrul Comprehensiv AVC

 

Cerințele generale:

  • cetățenia Republicii Moldova;
  • cetățenia altor state, domiciliu și permis de lucru în Republica Moldova;
  • cunoșterea limbii române scris și vorbit;
  • capacitate deplină de exercițiu;
  • starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale, eliberată de medicul de familie sau de instituțiile abilitate ;
  • nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni, incompatibile cu exercitarea funcției;
  • îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs și vechime în muncă de cel puțin 3 ani;
  • studii superioare (medicină generală și rezidențiat la specialitatea Anatomie patologică sau echivalente);
  • grad științific (preferențial);
  • cunoașterea unei limbi străine (preferențial);
  • cunoașterea cadrului legislativ în domeniu.

 

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar în secția resurse umane, care va include următoarele documente:

  1. Cerere de înscriere la concurs;
  2. Copia buletinului de identitate;
  3. Copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
  4. Copia carnetului de muncă și adeverința care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitate emise după data de 01/01/2019;
  5. Declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. Adeverința medicală care să ateste starea de sănătate;
  7. Curriculum Vitae;
  8. Referință.

Copiile documentelor se prezintă concomitent cu documentele în original, pentru a confirma veridicitatea lor, sau, pot fi prezentate după legalizarea lor la notar.

Termenul de depunere a dosarului de participare la concurs este: de la 18.11.2024 până la 02.12.2024.

Dosarele vor fi depuse în Secția resurse umane a IMSP Institutul de Medicină Urgentă, în zilele de luni până vineri, de la ora 08:00 până la ora 17:00 (pauza de masă de la ora 12:00 până la ora 13:00).

Responsabilităţi specifice postului: Șef/Șefă secția Neurologie

  1. Organizarea şi coordonarea activităţii medicale din cadrul secției;
  2. Examinarea specializată a pacienților în conformitate cu normele metodologice de punere în aplicare a Programului Unic pe anul curent;
  3. Organizarea şi asigurarea îngrijirii calitative a bolnavilor, investigaţiilor necesare în conformitate cu standardele stabilite, realizările științei și tehnicii medicale, cu respectarea regimului curativ – ocrotitor;
  4. Elaborare și îndeplinirea planului de examinare a pacienților, reieșind din standardele aprobate. În cazurile complicate, examinarea se efectuează sub conducerea șefului de departament;
  5. Crearea condiţiilor necesare acordării asistenţei medicale de calitate de către personalul din secție;
  6. Conlucrarea cu alte subdiviziuni în scopul asigurării consecutivității procesului de prestare a serviciilor medicale conform complexității patologiei;
  7. Controlul calităţii procesului curativ-diagnostic îndeplinit;
  8. Organizarea şi petrecerea pentru colaboratorii secției a şedinţelor operative, conferinţe, seminare, lecţii practicecu discutarea clinică a pacienților;
  9. Verifică asigurarea calităţii serviciilor din pachetul de bază pentru asiguraţi prin respectarea măsurilor conform criteriilor elaborate de MS şi CNAM;
  10. Utilizarea in tratamentul afecţiunilor numai a medicamentelor din Nomenclatorul de produse medicamentoase de uz uman;
  11. Utilizarea materialelor parafarmaceutice şi a dispozitivelor medicale autorizate, conform legii;

 

Responsabilităţi specifice postului: Șef/Șefă Centrul Comprehensiv AVC

    1. Examinarea specializată a pacienților în conformitate cu normele metodologice de punere în aplicare a Programului Unic pe anul curent;
    2. Controlul sistematic asupra respectării de către subalterni a normelor de protecţie a muncii şi securităţii antiincendiare, organizarea trecerii periodice a controlului   medical.
    3. Respectarea confidenţialităţii tuturor aspectelor legate de locul de muncă în timpul aflării în funcţie cât şi după desfacerea contractului individual de muncă.
    4. Întocmirea şi aprobarea programului lunar de lucru al personalului medical.
    5. Pregătirea secţiei pentru evaluare şi acreditare în conformitate cu cerinţele în vigoare.
  • Perfecţionarea continuă a cunoştinţelor profesionale şi deprinderilor practice în cadrul catedrei de profil a USMF „N. Testemiţanu”.

 

    1. Organizarea şi coordonarea activităţii medicale din cadrul secţiei;
    2. Examinarea specializată a pacienților în conformitate cu normele metodologice de punere în aplicare a Programului Unic pe anul curent;
    3. Organizarea şi asigurarea îngrijirii calitative a bolnavilor, investigaţiilor necesare în conformitate cu standardele stabilite, realizările științei și tehnicii medicale, cu respectarea regimului curativ – ocrotitor;
    4. Elaborarea și îndeplinirea planului de examinare a pacienților, reieșind din standardele aprobate. În cazurile complicate, examinarea se efectuează sub conducerea șefului de departament;
    5. Crearea condiţiilor necesare acordării asistenţei medicale de calitate de către personalul din secţie;
    6. Conlucrarea cu alte subdiviziuni în scopul asigurării consecutivității procesului de prestare a serviciilor medicale conform complexității patologiei;
  • Controlul calităţii procesului curativ-diagnostic îndeplinit; 

 

                 Director                                   Diana MANEA

  

 

 

Pentru informații suplimentare

Email: imspimu.hr@gmail.com, anticamera@urgenta.md

Tel.: 022 250 750, 022 250 877, 022 250 813

Спасибо за заявку
Ожидайте нашего звонка.