ANUNȚ cu privire la inițierea concursului privind ocuparea funcției vacante de șef/șefă secție Morfopatologi în cadrul Instituției Medico-Sanitare Publice Institutul de Medicină Urgentă

 

În temeiul prevederilor art. 56 alin (1) din Codul Muncii al Republicii Moldova cu modificările și completările ulterioare, ordinului Ministrului Sănătății al RM nr.245 din 16 martie 2022 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind angajarea prin concurs a conducătorilor de subdiviziuni în cadrul prestatorilor publici de servicii medicale”, ordinului IMSP IMU nr. 95A din 01/08/2023 "Privind angajarea prin concurs a conducătorilor de subdiviziuni din cadrul Institutul de Medicină Urgentă", Institutul de Medicină Urgentă, cu sediul în municipiul Chișinău, str. Toma Ciorbă 1, anunță inițierea procedurii de ocupare prin concurs a funcției vacante:

 

1. Șef/Șefă secția Morfopatologie

Cerințele generale:

cetățenia Republicii Moldova;
cetățenia altor state, domiciliu și permis de lucru în Republica Moldova;
cunoșterea limbei română scris și vorbit;
capacitate deplină de exercițiu ;
starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale, eliberată de medicul de familie sau de instituțiile abilitate ;
nu a fost condamnat definitiv pentru săvîrșirea unei infracțiuni, incompatibile cu exercitarea funcției;
îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs și vechime în muncă de cel puțin 3 ani;
studii superioare (medicină generală și rezidențiat la specialitatea Anatomie patologică sau echivalente);
grad științific (preferențial);
cunoașterea unei limbi străine (preferențial);
cunoașterea cadrului legislativ în domeniu.

 

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar în secția resurse umane, care va include următoarele documente:

1. Cerere de înscriere la concurs;
2. Copia buletinului de identitate;
3. Copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sauinstruiri;
4. Copia carnetului de muncă și adeverința care ateste vechimea în muncă și, după caz, înspecialitate emise după data de 01/01/2019;
5. Declarația pe propria răspundere nu are antecedente penale care -l facă incompatibilcu funcția pentru care candidează;
6. Adeverința medicală care ateste starea de sănătate;
7. Curriculum Vitae;
8. Referință.

Copiile documentelor se prezintă concomitent cu documentele în original, pentru a confirma veridicitatea lor, sau, pot fi prezentate după legalizarea lor la notar.

Termenul de depunere a dosarului de participare la concurs este: de la 21.08.2024 până la06.09.2024.

Dosarele vor fi depuse în Secția resurse umane a IMSP Institutul de Medicină Urgentă, în zilele de luni până vineri, de la ora 08:00 până la ora 17:00 (pauza de masă de la ora 12:00 până la ora 13:00).

Responsabilităţi specifice postului: Șef/Șefă secția Morfopatologie

1. Participarea la implementarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor de asistenţă morfopatologică specializată în cadrul procesului curativ-diagnostic în domeniu pe termen scurt şi de perspectivă, axat pe perfectarea continuă a calităţii acestora.
2. Controlul respectării regulamentelor serviciului de asistenţă morfopatologică post-mortem şi intravital şi a calităţii de diagnostic în compartimentele secţiei, aplicării metodelor suplimentare de diagnostic, evidenţei registrelor letalităţii şi investigaţiilor intravitale.
3. Organizarea activităţii serviciului  în scopul optimizării serviciilor de asistenţă morfopatologică în condiţiile noi de acrediatare şi finanţare, acordarea unei asistenţe de calitate înaltă subdiviziunilor instituţiei.
4. Analiza trimestrială şi anuală a activităţii secţiei în compartimentele tanatologie, biopsie.
5. Întocmirea standardului metodelor de procesare a macromaterialului biopsic, postoperator post-mortem şi a metodelor de  investigare histologică.
6. Înştiinţarea de urgenţă a şefilor subdiviziunilor curative respective, organelor medico-legale despre depistarea primară la necropsie a cazurilor de deces violent  (intoxicaţii, asfixii mecanice, avorturi criminale, lezuni mecanice, acţiuni termice (stări hipo- sau hipertermice, electrocutări) sau în cazurile survenirii decesului nemijlocit  în timpul intervenţiei chirurgicale, investigaţiilor instrumentale, supradozarea remediilor medicamentoase, reacţii individuale la medicamente, transfuzii de sânge, împreună cu medicul-legist şi şeful subdiviziunii respective ia decizia despre continuarea autopsiei în prezenţa medicului-legist sau transferul defunctului în Biroul medico-legal.
7. Controlul păstrarea, evidenţa şi distribuirea corectă a preparatelor toxice.
8. Organizarea asistenţei morfopatologice calitative şi eficiente în cazurile de litigiu, prin aplicarea metodelor bacterioscopice, histochimice în toate cazurile suspecte la boli infecţioase şi contagioase.
9. Organizarea  controlului asupra executării regulamentului de primire a materialului biopsic, postoperator şi eliberarea concluziilor obţinute în secţiile respective sau  pacienţilor în conformitate cu ordinile şi instrcţiiunile metodice în vigoare. Toate conflictele apărute la acest compartiment sunt rezolvate cu sancţiunea sau prin participarea nemijlocită a şefului de secţie.
10. Înzestrarea secţiei cu echipament de laborator, birou şi de protecţie a personalului medical, aprovizionarea cu reagenţi chimici, produse parafarmaceutice şi echipament gospodăresc şi organizarea reparaţilor cosmetice curente în secţie.
11. Întocmirea planului de lucru anual, aprobat de director sau vicedirectorii clinicii, respectarea obligaţiunilor personalului medical în dependenţă de funcţia ocupată, calitatea procesului clinico-diagnostic a asistenţei morfopatologice prin aplicarea la timp şi eficacitatea investigaţiilor morfopatologice intravitale şi post-mortem.
12. Controlul sistematic asupra respectării de către subalterni  a normelor de protecţie  a muncii şi securităţii antiincendiare, organizarea trecerii periodice a controlului    medical.
13. Respectarea confidenţialităţii tuturor aspectelor legate de locul de muncă în timpulaflării în funcţie cât şi după desfacerea contractului individual de muncă.
14. Întocmirea anuală a planurilor de instruire profesională şi atestare a cadrelor medicale.
15. Întocmirea şi aprobarea programului lunar de lucru al personalului medical.
16. Pregătirea secţiei pentru evaluare şi acreditare în conformitate cu cerinţele în vigoare.
17. Perfecţionarea continuă a cunoştinţelor profesionale şi deprinderilor practice în cadrul catedrei de profil a USMF „N. Testemiţanu”.

 

 

Pentru informații suplimentare

Email: imspimu.hr@gmail.com, anticamera@urgenta.md

Tel.: 022 250 750; 022 250 877, 022 250 813

Спасибо за заявку
Ожидайте нашего звонка.